német vizsla

német vizsla

2011. április 12., kedd

Tatabánya 1965

Lehetetlent vállaltam. Nem lehetett engem Bózsitól ennyire elválasztani. Körzeti ápolónő lettem, de az edzések és mérkőzések nem csak az időmet, de az idegeimet is próbára tették. Szinte már a saját kis otthonomban is kevés időt tölthettem. Akkor már férjnél voltam és sok küzdelem után az anyaságot vártam. A testem beleegyezett a döntésbe, de a lelkem nem, hogy letegyem azt az imádott sportzsákot. Vigasztalt, hogy szabadon mehetek Bózsihoz. 25 évesen - 10 évi kézilabda pályafutásom végetért, amit nem kudarccal fejeztem be. Az utolsó mérkőzés elött a hangos bemondó közölte, " hogy kapusunk búcsúzik " Ezen a meccsen még örjöngésre késztettem a tatabányai szurkolóimat. Skandálták: " maradj itt, maradj itt " . Nem maradhattam, de az utolsó meccsem beszél helyettem. Tatabányai Bányász - Esztergom: 37:13. A csapatom lányait minden meccs után úgy öleltem magamhoz, mint egy jó anya a gyermekét, mert a győzelemhez én nem lettem volna elég. Hálás voltam nekik, mert ha nincs a kapúm elött egy erős védekezés, nehezebb dolgom lett volna. Búcsúzóúl a "Sport pressóba" mentünk és ott kedvemre jól kisírtam magam. Az edzőm is ott volt és a " Fekete Párduc " is. Ha másért nem is, de azért érdemes volt élni, hogy Grosics Gyula , az " Aranycsapat " kapúsa a barátom volt. Ő is megöregedett, ahogy én is, de ha eljön az idő, amikor a végleges pályán kell védenünk a kapút, bizonyára megfogjuk védeni a magyarok hálóját. Ugye így lesz Gyuszó? Te ott is nagy leszel! 2011. Április 12. Saller Molnár Erzsébet

Nincsenek megjegyzések: