német vizsla

német vizsla

2009. április 4., szombat

ÚRNAP PÉTERREL

VIRÁGTENGER
Tudod Péter, én láttam amikor a kislányok a kosarukból szórták a virágot Úrnapkor az egész utcán. Szeretnék én is virágszírmokat szórni. Editke a kis barátnőm azt mondta, hogy nem szabad a nagyanyád virágait leszedni, de a másét sem ,mert az bűn. De ő tud egy nagyon jó kis helyet, ahol rengeteg a virág, de ott élnek az ő rokonai is a Fényeshegyben és neki ezt nem szabad megtenni. Nem is kell! Péterrel mi megoldottuk ezt is. Volt nagyapámnak egy közepes méretű takarmányos vékája a sok között..Gyere Pajtikám! Az űres kosarat Péter segítsége nélkűl elvonszoltam a Fényeshegyig. Letaroltam az összes virágot, ami az útamba esett. Már húzni sem bírtam. Péter megfogta a kosár egyik fülét én a másikat és nem mertem haza menni.
Bevittük az összes virágot a templom elé, jó nagy virág hegy lett belőle. Másnap azért mégis a kis kosaramból hintettem virágszírmot nagyanyám kertjéből. Az a lopott virág meg ott maradt egy kupacon és ez nekem nagyon fájt! Bizonyára Péternek is!
Emlékekből 2009 április 3. Saller Molnár Erzsébet

Nincsenek megjegyzések: